lunedì 15 ottobre 2012

Secesyjnie czyli Stile Liberty


Kolejny raz jedno z wyzwan Kreatywnego Kufra podkusilo mnie do wykombinowania jakiegos bizutka. Tym razem temat wyzwania to Art Nouveau - Secesja. Bardzo podobaja mi sie wszelakie grafiki z tamtego okresu, a ze na stronie bricol'artu widzialam kaboszony, ktore sie swietnie nadawaly na ta okazje, zamowilam i zaczelam sie bawic.

Pierwszy kaboszon dostal ubranko koralikowe, ktore zupelnie mnie nie usatysfakcjonowalo.. Nic a nic.. Czeka teraz smetnie az go "rozbiore". .A byl to najladniejszy z 4 kaboszonow, ktore zamowilam..

I tak, z nienacka, dopadla mnie Pani Wena :) i zabralam sie za ten kaboszon, ktory najmniej mi sie podobal. Tym razem nie beadingiem ale w technice embroidery! Zainspirowalam sie ta oto przepiekna grafika!

Postanowilam zagrac kolorami i odcieniami "matte" w polaczeniu z kolorami bardzo polyskliwymi jak Bronze i Copper lined alabaster. I oto co mi sie wysmerfilo:

  
Jestem z tej pracy bardzo zadowolona, mam nadzieje, ze zdjecie choc troche przekazuje z tego uroku, ktory wg mnie ma :) Zawieszone na satynowanym sznureczku, bo juz sam wisior jest w miare duzy, ma pewnie 3x4 cm albo i wiecej, choc nie mierzylam.

No i  oczywiscie zglaszam go do wyzwania Art Nouveau Kufra :)


p.s. wlasnie widze, ze nowe wyzwanie to "bialy i czarny" - moj ulubiony zestaw kolorystyczny!!! ale super.. szkoda, ze akurat teraz, kiedy bede miala malutko czasu a moze nawet mniej..
 

Nessun commento:

Posta un commento